פירות יבשים לאירועים

     

פירות יבשים למגשי אירוח באירועים – כל המידע

כשאתם מתכננים מגשי אירוח בתוצרת עצמית, טוב תעשו אם תשלבו בהם פירות יבשים. כפי שניתן יהיה לראות, הם ניתנים לשילוב עם פריטי המזון המרכזיים במגשי האירוח. בכך, השבחתם את טעמו של המזון המרכזי בכל מגש ודאגתם לתוספי טעם מעניינים שעוד ייזכרו לזמן רב על ידי הסועדים.

אורז עם צימוקים

תבשיל עתיק יומין עם ניחוח מזרח תיכוני. משולבים בו האורז הפרסי הלבן עם צימוקים שחורים. השילוב של האורז עם הצימוקים הופך את התבשיל לטעים במיוחד. המליחות של האורז והמתיקות של הצימוקים יוצרים בליל טעמים מעניין. מומלץ לבזוק גם קשיו לתערובת לשדרוג הטעם לרמה גבוהה עוד יותר. 

בננות מקורמלות

בננות עם קרם קרמל. לבננות מיובשות יצא "שם" מעט לא מחמיא משום שהן עמוסות בשמן, בשונה מבננות רגילות. השילוב של הסוכרים עם השמן יוצר טעם דמוי קרמל ולכן אין כמו קרם קרמל קטלאני אמתי בשביל להכין תבשיל מתקתק עם המרכיב המדויק שנדרש לו בקרב הפירות היבשים: בננות מיובשות. חשוב לציין כי הערך הקלורי של זה הוא בעיקר סוכרים וכולסטרול. זהו מתכון קינוח שנועד להנאה בלבד, ואינו מהווה מתכון בריאות בשום אופן.
 
פירות יבשים טריים

חמוציות כחלק ממתכוני עוגות וטופינים

עוד אחד מהפירות היבשים הפופולאריים הוא כמובן חמוציות. זהו פרי יבש המשמש גם לתיבול מזון וגם להגשה גולמית לצדו ללא עירוב במתכון. הדבר קורה במיוחד במגשי אירוח בהם מגישים קינוחים. לצד העוגות, מאד מקובל לשלב חמוציות כתוספי טעם מעניינים למי שמבקש לשלבם עם דבר המתיקה שהוא אוכל.

פירות יבשים בודדים כקינוחים

בארוחות טבעוניות וגם בארוחות רגילות עם אלטרנטיבה טבעונית מקובל להגיש פירות יבשים כאמצעי אכילה טבעוני. פירות יבשים, בדרך זו, יעטרו יפה את מגש האירוח ויאפשרו לכל מי שמעוניין – לטעום מהם במקום מעוגת ביצים או עוגה חלבית כלשהי. 

יתרונות הפירות היבשים באירועים

תוספת מעניינת למי שמעוניין לאכול מתוק וגם בריא. תוספת ייחודית ושימושית מאד באירועים טבעוניים. תוספת שיש בה טעמים מתוקים מסוגים שונים, כל אחד עשיר על פי דרכו. לכן, כשאתם משלבים פירות יבשים במגשי אירוח אתם מזכים את עצמכם ביתרונות רבים בתחום הגסטרונומיה.