אירועי בר מצווה

     

המדריך לאירוע בר מצווה מושקע

 
מאז ומעולם אירוע בר מצווה מושקע ויפה היה לנחלת ההורים לילדים בארץ, כמובן הורים לילדים זכרים. כאן, נלמד כיצד יש להפיק בר מצווה הכי שווה שיש, עם מינימום מאמץ והמון שמחת חיים. על מנת שבר המצווה שלכם יהיה מושקע ושתחושו כי ישנה תמורה לאגרה, אנו ממליצים לנקוט בצעדי ההדרכה הבאים.
 
בחרו בחברת הפקות ששמה הולך לפניה
 
בחירה בחברת הפקות שכזו תבטיח לכם שאתם עתידים להיכנס לחגיגת בר מצווה מקצועית ובטוחה, ללא תקלות. תקלות הפקה זה דבר שקורה המון בישראל בשל טעויות מאד בסיסיות של הלקוח. הלקוח, שהוא ההורה של הילד חושב שהוא נולד מפיק אירועים ושהוא יכול לקיים אירוע בכל מצב, בכל מקום. הוא לא מודע לקשיים ולהשלכות, וישנן, לצערנו, חברות הפקות שמתייחסות לזה כמו אותם הורים: בקלות ראש, עם דחייה של כל מה שצריך לעשות לדקה התשעים, ולבסוף לעשות זאת גרוע ולרעת הלקוח. את זה כדאי מאד למנוע, ולכן אם מצא חן בעיניכם אולם שחברת ההפקות בו ידועה כלא טובה, מוטב לבחור אולם אחר מאשר להסתבך בתקלות בבר המצווה של הבן שלכם. חברת הפקות של בר מצווה חייבת להיבדק היטב מול חברים ומכרים כך שתבטיחו שהיא תפעל בצורה תקינה ולטובתכם, ואך ורק לטובתכם.
 
בחרו את אולם השמחות
 
אולם השמחות חייב להיבחר על פי שביעות הרצון שלכם ושל חתן בר המצווה. כמה עצות להכוונה לאולם הרצוי:
 
·         מזון ראוי שמוצא חן בעיניכם ובעיני הילד.

·         תפאורת אולם שנושאת חן בעיניו של הילד.
 
·         מקום מספק לכלל האורחים: חברת ההפקות תתריע אם זה לא המצב.
 
·         גן אירועים – מומלץ. כדאי לארגן בו את קבלות הפנים ואם יש לכם פנאי – אז גם את האירוע עצמו.
 
בחרו בחברות ובספקים שישרתו אתכם באירוע
 
חברת צילומים, חברת צילומי אוויר, נגנים, תאורנים – ועוד. כל מי שאינו עובד מקורי של ההפקה תצטרכו למצוא בכוחות עצמכם, אך אל דאגה: חברת ההפקות עומדת בקשר עם מיטב הספקים והיא תסייע לכם למצוא את הטובים ביותר עבור אירועי בר מצווה בדרום של הילד שלכם.
 
אנו מאחלים לכם הצלחה רבה בתכנון וארגון בר מצווה מושקע לילדכם. פנו אלינו להתייעצות בנושא!